۱۱ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵

نصرالله سجادی:

مجمع تکواندو قانونی برگزار شد/ هرکس اعتراض دارد مستنداتش را ارائه کند

مجمع تکواندو قانونی برگزار شد/ هرکس اعتراض دارد مستنداتش را ارائه کند

رئیس مجمع فدراسیون تکواندو و معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه مجمع این فدراسیون کاملا قانونی برگزار شد گفت: هر یکی از اعضای مجمع یا کاندیداها که اعتراضی دارند می توانند مستندات خود را به وزارت ورزش و یا سایر مراجع ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله سجادی پس از برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو و انتخاب محمد پولادگر به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: از روزها پیش به آقای ساعی اعلام شده بود که باید برای حضور در انتخابات مجوز بگیرد که این اتفاق نیفتاد. امروز صبح هم از سازمان بازرسی با من تماس گرفتند و خواستند که با آقای ساعی جلسه بگذاریم. من هم با ایشان تماس گرفتم و قبل از مجمع دز نشستی با هم شرکت کردیم.

وی ادامه داد: در این نشست بازهم از سوی نماینده سازمان بازرسی به آقای ساعی تاکید شد که اگر می خواهد در انتخابات فدراسیون شرکت کند باید از شورای شهر استعفا بدهد و چون زمان لازم برای این کار وجود ندارد می تواند همین حالا این استعفا را بگیرند و اعلام کنند که ساعی گفت نمی داند باید چکار کند.

سجادی با تاکید بر اینکه مجامع فدراسیون های ورزشی براساس قانون برگزار خواهد شد گفت: این ششمین مجمعی است که برگزار شده و تصور من این است که همه مجامع با آرامش و بدون حاشیه برگزار شده است. البته شاید برخی می خواستند برای مجامع حاشیه درست کنند اما آنچه مهم است اینکه ما براساس قانون عمل کردیم و اگر همه بپذیرند که باید تابع قانون باشند دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت. ما باید یاد بگیریم که به قانوان احترام بگذاریم و رسانه ها هم باید در این راستا گام بردارند.

معاون وزارت ورزش و جوانان در مورد حضور نیافتن هادی ساعی در مجمع تکواندو گفت: ما هیچ موقع جلوی کسی را نمی گیریم. ایشان می توانستند بیایند و به عنوان مهمان در مجمع حضور داشته باشد. همه ما تابع قانون هستیم و در مورد ایشان هم قانون اجرا شده است. کما اینکه در مورد آقای طالقانی هم همین اتفاق افتاد و به خاطر اینکه حاشیه ای بوجود نیاید ما از ایشان خواسته بودیم که در مجمع شرکت نکنند. تصور می کنم بیش از اندازه به ماجرای آقای طالقانی پرداخته شد.

نصرالله سجادی در پایان گفت: هر یک از اعضای مجمع یا کاندیداها که به روند برگزاری مجمع اعتراضی دارند می توانند اعتراض خود را به همراه مستندات به وزارت ورزش و یاد نهادهای دیگر ارائه کنند تا به آن رسیدگی شود.

کد خبر 2206121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha